بیست سال پس از خروج اسرائیل و حزب الله بریس برای جنگ

توسط: AP | سیدن | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 2:12:07 pm در این مه 13 سال 2020 عکس های نظامی ا

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: AP | سیدن | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 2:12:07 pm
Twenty years after withdrawal, Israel, Hezbollah brace for war در این مه 13 سال 2020 عکس های نظامی اسرائیل انجام یک دریل در شمال اسرائیل است. بیست سال پس از چریک های حزب الله تحت فشار قرار دادند اسرائیل آخرین نیروهای خود را از جنوب لبنان هر دو طرف در حال آماده سازی خود برای یک جنگ که نه به نظر می رسد می خواهید. (AP Photo/فایل)

بیست سال پس از چریک های حزب الله تحت فشار قرار دادند اسرائیل آخرین نیروهای خود را از جنوب لبنان هر دو طرف در حال آماده سازی خود برای جنگ احتمالی که نه به نظر می رسد می خواهید.

نیروهای قابل توجه حزب الله به اهداف در کشور همسایه سوریه و حفاری برای آنچه که می تواند تهاجم به لبنان. حزب الله beefing تا نیروهای خود و تهدید به حمله اسرائیل است. تلخ دشمنان به طور معمول ارز هشدارها و تهدیدات.

"ما در حال آماده سازی به طور جدی برای آینده جنگ. ما در حال گرفتن نیست هر کلید های میانبر از آنجا که ما درک می کنیم ما باید بسیار قوی برای شکست دادن دشمن" گفت: سرهنگ اسرائیل Friedler اسرائیل یک فرمانده است که نظارت یک هفته طولانی ورزش شبیه سازی جنگ با حزب الله در یک پایگاه در شمال اسرائیل است.

حزب الله به عنوان یک ragtag چریکی گروه در سال 1980 بودجه توسط ایران به نبرد با نیروهای اشغالگر از جنوب لبنان. طولانی جنگ چریکی است که با بمب های کنار جاده ای و تک تیرانداز حملات در نهایت اسرائیل مجبور به عقب نشینی در مارس 2000. به استثنای یک نتیجه monthlong جنگ در سال 2006 فرار مرزی تا حد زیادی باقی مانده است آرام است.

از آن پس حزب الله به تکامل نظامی قدرتمند ترین نهاد سیاسی و در لبنان است. حزب و متحدان آن تسلط بر پارلمان لبنان و قدرت اصلی پشت سر نخست وزیر حسن دیاب دولت.

"در داخل حزب الله پدید آمده برای تبدیل شدن به preponderant نیروی در لبنان" گفت: Hilal Khashan, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه آمریکایی بیروت. اما منطقه ای گفت: "موضع حزب الله است مخاطره آمیز" با توجه به اسرائیل فشار داخلی آشفتگی و مشکلات آن در ایران و حامیان.

گروه بیمار می تواند استطاعت عظیم دیگری برخورد با اسرائیل است. لبنان اقتصاد در قتلگاه حدود نیمی از جمعیت در حال حاضر تخمین زده می در فقر زندگی می کنند از جمله در پایگاه های حزب الله و گروه مالی رنج می برد به دلیل تحریم های ایالات متحده بر آن تحمیل شده و ایران.

این گروه نیز متحمل تلفات سنگین در جنگ داخلی سوریه از دست دادن برخی از 2,000 مبارزان در حالی که مبارزه در کنار نیروهای سوریه و بشار اسد. یک بار دیده می شود به عنوان یک جنبش رهایی حزب الله است که در حال حاضر توسط بسیاری دیده می شود در لبنان و منطقه به عنوان یک ایرانی پیاده.

قاسم Qassir یک کارشناس در حزب الله می گوید: "هیچ علاقه ای به رفتن به جنگ بوده ولی در حال آماده شدن برای نبرد ، "جنگ نمی خواهد که جنگ از موشک تنها او گفت:" یک مرجع که حزب الله ممکن است سعی کنید برای حمله به مناطقی از شمال اسرائیل است.

در یک منطقه پر از دشمنان اسرائیل در نظر حزب الله به آن سخت ترین و فوری ترین تهدید.

در طول جنگ 2006 این گروه راه اندازی شد برخی از 4000 موشک به اسرائیل بسیاری از آنها غیر هدایت شونده پرتابه با محدود دامنه. امروز مقامات اسرائیلی می گویند حزب الله دارای برخی 130,000 راکت و موشک قادر به قابل توجه عملا در هر نقطه در اسرائیل است. آنها می گویند آن را پیچیده موشک ضد تانک, شب, چشم انداز-تجهیزات و جنگ سایبری قابلیت های.

حزب الله به اجرا در امتداد مرز در نقض U. N. آتش بس به پایان رسید که در جنگ 2006. آن را نیز ایجاد کرده است با حضور در جنوب سوریه در نزدیکی اسرائیل و کنترل بلندی های جولان ارائه اضافی جبهه در جنگ آینده.

بیشترین انتقادی اسرائیل معتقد است که حزب الله در تلاش است تا به توسعه و ساخت دقت موشک های هدایت.

شیخ علی Daamoush بالا حزب الله لبنان ادعا کرد اسرائیلی ها می ترسند از حزب الله موشک های برنامه است.

"اسرائیل باید نگران و می ترسم به دلیل مقاومت در حال حاضر خواهد شد و قصد قابلیت ها و زور به اسرائیل صورت یک شکست در هر درگیری آینده," او گفت:.

که رویارویی ممکن است زودتر از پیش بینی. اسرائیل اذعان کرده است انجام نمرات از حملات هوایی در کشور همسایه سوریه در سال های اخیر بسیاری از آنها در نظر گرفته شده که با هدف متوقف کردن ایران محموله های سلاح و یا فن آوری موشک برای حزب الله است.

سوریه متهم کرده است اسرائیل از انجام حداقل هفت حملات هوایی در دو ماه گذشته به تنهایی اعتقاد به هدف ایران و نماینده منافع. اسرائیل هواپیماهای جنگی و شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین شده اند پرواز کم و بیش لبنان تقریبا به صورت روزانه در هفته های اخیر.

مقامات اسرائیلی می گویند که نه ایران و مشکلات از جمله coronavirus بحران غوطه وری قیمت نفت و تحریم های ایالات متحده و نه لبنان مشکلات داخلی را تغییر داده اند حزب الله رفتار است.

آنها با اشاره به تلاش های اخیر توسط حزب الله لبنان به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیل به حریم هوایی و یک حادثه ماه گذشته که در آن ادعا فعالان حزب الله آسیب دیده در مرز اسرائیل و لبنان مرز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن