کره جنوبی coronavirus استراتژی تست شده توسط شیوع در کاباره ها

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 9:34:23 am کارگران اسپری ضد عفونی کننده در Itaewon

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 9:34:23 am
Coronavirus, south korea Coronavirus, south korea nightclubs, south korea Coronavirus testing, south korea coronavirus nightclubs کارگران اسپری ضد عفونی کننده در Itaewon منطقه سئول در آوریل 11.

"بیا جلو آزمایش" استراتژی است که کمک کره جنوبی شامل coronavirus اجرا شده است به یک مانع: این کشور دیرینه همجنسگرا ستیزی.

پس از شیوع مربوط به باشگاه های مختلفی از آنها را آباد توسط, گی, مشتریان, بهداشت مقامات در حال تلاش برای پیگیری بیش از 5500 نفر که برای بازدید از میله بین آوریل 24 و ممکن است 6. اما بیش از نیمی باقی می ماند و از رسیدن به, در حالی که این عفونت به میله ها همچنان به افزایش است. صبح روز سه شنبه سئول شهردار گفت: 101 تایید موارد مرتبط شده اند به کاباره ها از 86 روز گذشته است.

گسترش شمار بزرگترین تهدید در عین حال به این کشور آسیایی را با موفقیت در مهار آن بیماری همه گیر از طریق سریع و گسترده تست. به جای اعمال محدودیت های سخت بر مردم و جنبش و فعالیت های کسب و کار در کره جنوبی با تکیه بر آن برنامه تست اجازه داده است که مقامات به شناسایی و جداسازی افراد آلوده قبل از آنها می تواند گسترش پاتوژن به دیگران است.

این استراتژی متکی بر مردم تمایل به دریافت تست شده و داوطلب اطلاعات شخصی و برای ماه آن را کار کرده است. از اواخر ماه آوریل تا اخیر شیوع سئول دیدم تعداد روزانه موارد رها کردن به یک یا دو و گاهی صفر است.

نشانه هایی وجود دارد که عفونت مربوط به باشگاه در حال حاضر به طور گسترده ای گسترش و بنابراین ممکن است بیشتر به چالش کشیدن به مهر. از 101 افراد آلوده را تایید کرد تا کنون 64 زنده در سئول در حالی که دیگران زندگی می کنند در نزدیکی شهرستانها مانند Gyeonggi و اینچئون.

"کره جنوبی سیستم قرنطینه است و در حال حاضر رو به یک چالش پس از گروه عفونت از Itaewon باشگاه" Yoon Tae-ho مدیر برای سیاست های بهداشتی در وزارت بهداشت و درمان گفت: در جلسه روز سه شنبه. این کشور آزمایش 12,000 مردم شنبه از به طور متوسط روزانه حدود 5000, او گفت:.

آخرین flare-up پدید آمده در میان یک جمعیت از مردم که ممکن است بخواهید برای شناسایی شود. گی, مردم چند حمایتهای قانونی در کره جنوبی. با توجه به یک سال 2017 گالوپ نظرسنجی 58 درصد از کره ای ها علیه ازدواج همجنسگرایان از جمله رئیس جمهور ساخته شده است که مخالفت خود را بخشی از مبارزات انتخاباتی خود را.

پس از دولت کره نشان داد در آن هشدار فشار نام میله که coronavirus مثبت بیمار در حال بازدید, ضد, گی, نظرات انباشته در Facebook صفحه سئول مبتنی بر شاه ،

"وجود دارد یک سطح قابل ملاحظه ای از تبعیض و خصومت علیه همجنس گرایی" گفت: Kwak Hye-weon استاد در Daekyeung دانشگاه و همکاری نویسنده از یک 2019 مطالعه اثرات همجنسگرا ستیزی در این کشور نظام سلامت است. "است که باعث می شود قربانیان بالقوه عفونت به احتمال زیاد به ماندن در تاریکی به جای به طور داوطلبانه به جلو آمده برای تست."

Kwak همچنین اشاره کرد که باشگاه را برانگیخت ممکن است پرداخت پول نقد به منظور ناشناس ماندن ساخت آن را سخت به آنها را ردیابی از طریق معاملات مالی.

"اقلیت های جنسی در کره جنوبی هستند در معرض خطر از دست دادن خود, خانواده, دوستان, شغل, فرصت های شغلی و زندگی زمانی که آنها خانه," Heezy یانگ یک فعال همجنسگرا در توییتر نوشت. "هنگامی که وجود دارد هیچ stigmatizing و نفرت نسبت به بیمارانی که همچنین قربانیان این ویروس را گام به جلو آزمایش و در نهایت قادر خواهید بود به نگه داشتن دیگران امن است."

این کشور درایو-از طریق تست سایت ممکن است کمک کند. در اواخر ماه فوریه هنگامی که یک خوشه از موارد شکست در Daegu شهر وابسته به یک فرقه مذهبی مقامات بهداشتی تشویق مردم نگران انگ تست کنید که راه گفت: کی مورن, متخصص اپیدمیولوژی در مرکز ملی سرطان. "من فکر می کنم آنها باید همان را انجام دهید در این زمان برای جلوگیری از بدترین و کمک به بیماران بالقوه تست خارج از دید عمومی," او گفت:.

مقامات بهداشت قول داده اند که آنها را نمی پرسند و یا فاش کردن اطلاعات شخصی بیش از حد اگر مردم به جلو آمده است. قربانیان "نیازی به مشخص کردن باشگاه از آنها بازدید گفت:" سلامت رسمی Yoon. "فقط به ما بگویید که شما در منطقه است و می خواهید به آزمایش می شود به صورت رایگان."

"یک روز تردید هزینه کل جامعه کل یک ماه قبل از بازگشت به حالت عادی زندگی روزانه," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن