فروش انتظارات پایین در سراسر کشور اما انتظار صاحبان کسب و کار بهتر است بیش از شش ماه آینده

کسب و کار کوچک و خوش بینی در زمان یکی دیگر از شیرجه در ماه آوریل کاهش 5.5 امتیاز به 90.9 با صاحبان ابراز یقین

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

کسب و کار کوچک و خوش بینی در زمان یکی دیگر از شیرجه در ماه آوریل کاهش 5.5 امتیاز به 90.9 با صاحبان ابراز یقین اقتصاد را تضعیف خواهد کرد در کوتاه مدت اما در آن انتظار برای بهبود بیش از شش ماه.

این شاخص کاهش یافته است 13.6 امتیاز بیش از دو ماه گذشته با نه نفر از 10 شاخص اجزای کاهش در ماه آوریل و بهبود با توجه به انتشار اخبار توسط فدراسیون ملی کسب و کار مستقل.

"تاثیر از این بیماری همه گیر از جمله دولت stay-در-خانه سفارشات و موظف غیر ضروری کسب و کار بسته تا به حال devasting تاثیر بر روی کسب و کار کوچک اقتصاد" NFIB اقتصاددان ارشد ویلیام Dunkelberg گفت: در این بیانیه آماده. "صاحبان شروع به استفاده از PPP و EIDL وام کسب و کار کوچک برنامه به عنوان آنها سعی کنید به بازگشایی و حفظ کارکنان در کارکنان است. صاحبان کسب و کار کوچک نیاز به انعطاف پذیری بیشتر هر چند در استفاده از PPP وام برای حمایت از عملیات کسب و کار و مسئولیت حفاظت به طوری که همه این تلاش ها برای حمایت از کسب و کارهای کوچک نیست و در نهایت از دست رفته در هزینه دادخواهی."

Spotlighting صاحبان کسب و کار کوچک " نیاز به انعطاف پذیری بیشتر است که فروش واقعی انتظارات در سه ماه آینده کاهش 30 امتیاز به یک شبکه منفی 42 درصد کمترین مطالعه در این بررسی به 46 سال سابقه. دوم-کمترین خواندن بود خالص منفی 24 درصد در مارس 1980. خالص منفی 11 درصد از تمام صاحبان (بطور تطبیقی فصلی) گزارش اسمی بالاتر فروش در سه ماه گذشته کاهش 19 امتیاز از مارس.

با توجه به انتشار اخبار این NFIB عدم قطعیت شاخص سقوط کرد 17 امتیاز در ماه مارس به 75 با اکثر صاحبان کاملا مشخص است که اقتصاد را تضعیف خواهد کرد در کوتاه مدت. این گزارش انتظار می رود بهتر شرایط کسب و کار در شش ماه آینده افزایش 24 امتیاز rebounding از 17-نقطه کاهش در ماه مارس ، صاحبان خوش بینی در مورد آینده شرایط نشان می دهد که آنها انتظار رکود اقتصادی به کوتاه زندگی می کردند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما Dunkelberg گفت: نیروی کامل از رکود نشده است احساس و در عین حال به ویژه "به عنوان برنامه هایی مانند PPP تشویق شرکت ها برای حفظ اشتغال حتی به عنوان تعطیلی دولت باعث کاهش فعالیت های کسب و کار."

او گفت: "درصد زیادی از بیکاران انتظار به rehired به اقتصاد باز می شود به بالا ولی تصویر است که بیشتر اشتباه مزایای بیکاری که برای بسیاری از تجاوز قبلی پرداخت. صاحبان کسب و کار کوچک شروع به rehire گذاشته و کارکنان به عنوان متحده آسانسور محدودیت های کسب و کار و وام کسب و کار کوچک در حال ضربه زدن به حساب های بانکی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن