حقوق گروه: تصاویر ماهواره ای نشان می دهد میانمار ایجاد کرد سوزاندن

توسط: AP | میانمار | به روز شده: مه 26, 2020 7:47:22 pm در این عکس منتشر شده توسط ارتش میانمار آتش م

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
توسط: AP | میانمار | به روز شده: مه 26, 2020 7:47:22 pm
Rights group: Satellite images show Myanmar village burning در این عکس منتشر شده توسط ارتش میانمار آتش می سوزد مارس 16 سال 2020 در عمدتا کشنده روستای اجازه کار در ایالت راخین را Mrauk-U township غربی میانمار. (میانمار ارتش از طریق AP)

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که ایجاد سوزش در یک درگیری در منطقه غربی میانمار آشنایی اعتبار به گزارش می دهد که خانه های به آتش کشیده شد وجود دارد توسط دولت سربازان عمده گروه حقوق بشر روز سه شنبه گفت. دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای گفت که بررسی لازم است به تعیین که مسئول تنظیم حداقل 200 ساختمان در آتش

مارس 16 در روستای اجازه کار در ایالت راخین را Mrauk-U township. سوزاندن روستاها شد یک تاکتیک مورد استفاده در مقیاس بزرگ توسط ارتش در رخین در سال 2017, با توجه به تحقیقات انجام شده به طور جداگانه توسط سازمان ملل متحد و گروه های مدافع حقوق بشر.

تاکتیک بود که در برابر روستاهای مسکن شهروندان از مسلمان Rohingya اقلیت جامعه است. از ژانویه سال گذشته رخین است که به طور فزاینده ای شدید درگیری های مسلحانه بین دولت و Arakan ارتش یک نیروی چریکی از رخین اقلیت های قومی به دنبال خودمختاری بیشتر برای دولت است.

دولت به تازگی رسما اعلام Arakan ارتش یک سازمان تروریستی است. رسانه های آنلاین دلسوز به رخین باعث سرزنش میانمار نظامی برای تنظیم آتش سوزی در اجازه Kar, در حالی که ارتش سرزنش کرده چریک.دسترسی به این منطقه واجد شرایط ناظران مستقل دلسرد شده است. دیده بان حقوق بشر گفت: بسیاری از این روستا ساکنان رها شده در این منطقه بیش از یک سال پیش هنگامی که جنگ افزایش یافته است.

دیده بان حقوق بشر گفت که یک عکس ماهواره ای گرفته شده در صبح روز 16 ماه مه نشان می دهد هیچ نشانه ای از آسیب در اجازه Kar اما که از راه دور و تصویربرداری توسط محیط زیست ماهواره شناسایی گسترده سوزش آتش سوزی وجود دارد در بعد از ظهر. آن را تخمین زده است که حداقل 200 ساختمان سوزانده شد و گفت: تصاویر سازگار بود با حساب های ارائه شده توسط شاهدان بر روی زمین است.

یک روستایی با تلفن تماس به اسوشیتد پرس گفت که سربازان آتش گشودند با سلاح های سنگین در ورودی روستا و به زودی پس از آن آتش سوزی را در مرکز و جنوب غربی روستا به تیراندازی ادامه داد. آنها به سمت چپ اجازه کار در حدود 4:30 pm. هنگامی که آنها به سمت چپ تمام روستا سوختن بود. آنها در داخل روستا برای بیش از دو ساعت گفت: روستایی 39 ساله که خواسته بود به نام چون او می ترسید برای ایمنی خود را.

نظامی این نسخه از حادثه صادر مارس 17 گفت: سربازان خود را تا به حال وارد این روستا در گشت و مورد حمله قرار گرفتند توسط Arakan ارتش. بیانیه خود را سرزنش چریک برای تنظیم آتش سوزی قبل از عقب نشینی. نظامی نیز منتشر شد عکس از سوختن ایجاد کرد از جمله چند آشکارا گرفته شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین که در آن گفت: حمایت نسخه خود را از حوادث.

سوزاندن اجازه Kar روستا دارای تمام نشانه های میانمار نظامی آتش سوزی در Rohingya روستاها در سال های اخیر گفت: فیل رابرتسون معاون آسیا و مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر.

معتبر و بی طرف بررسی است که به فوریت نیاز به پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است, مجازات افراد مسئول و ارائه جبران خسارت به روستاییان آسیب. نظامی ادعا کرد انجام عملیات ضد شورشی در برابر Rohingya شورشیان در سال 2017, اما منتقدان شارژ آنها با استفاده از یک کمپین ترور به درایو Rohingya خارج از کشور است.
برآورد 740,000 Rohingya فرار به کشور همسایه بنگلادش جایی که آنها باقی می ماند در اردوگاه های پناهندگان.

دیده بان حقوق بشر همچنین گفت که حمله نظامی اجازه کار در ماه آوریل سال گذشته و بازداشت 27 مردان برای بازجویی در مورد اتهام لینک به Arakan ارتش. نظامی متعلق به Myawaddy روزنامه گزارش داد که سه تن از بازداشت شدگان درگذشت نارسایی قلبی گفت: نیویورک-بر اساس حقوق گروه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن