خیلی کمتر = اضافی با بین بگ

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تفاوت بین بگ و مبل شنی بپردازیم. در این مقاله در مورد تفاوت بین بگ و مبل ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تفاوت بین بگ و مبل شنی بپردازیم. در این مقاله در مورد تفاوت بین بگ و مبل شنی صحبت کردیم. این کالا در ایران با نام مبل شنی یا مبل شادی نیز شناخته میشود، در این نوع از مبلها از کلاف چوبی استفاده نمیشود و متریال بهکار رفته در آن شامل پارچه، آستر و پلیاستایرن است. دیگر حسرت نخورید. خاصیت ضد آب بودن تشکهای بادی این امکان را به شما میدهد تا در محیطهای مرطوب نیز از این تشکها استفاده کنید. به این صورت که شما می توانید رنگبندی بین بگ خود را مشخص کنید و همچنین از میان جنس های بدنه چرمی ، مخمل و یا پارچه ای یکی از برگزینید و ظرفیت یک نفره و دو نفره را انتخاب کنید و به این صورت بین بگ دلخواه خود را داشته باشید . پس قبل از اقدام برای خرید، حتماً این موارد را مورد بررسی قرار دهید. Th​is  po st h᠎as  be᠎en ᠎do​ne wi​th the help of GSA Con​tent G en᠎erat​or Demov ersi​on!

بین بگهای شنی، شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار میگیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود میگیرد و تمام قسمتهای بدن شما را پر میکند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی میکنید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بین بگهای شنی و ویژگیهای مثبت آن آشنا کنیم. شاید برای برخی از افراد این سؤال پیش بیاید که آیا بین بگهای شنی اینتکس برای استفاده مداوم مناسب است؟ در این جا باید اشاره داشته باشیم که مدل های سه نفره و حتی چهار نفره مبل های شنی نیز در کمپانی های مطرح تولید می شوند که البته کمی کمیاب هستند و به سفارش های مخصوص می توانید آن ها را خریداری کنید . اگرچه این سبک از مبلها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچههای بسیار مقاوم تهیه میشوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدیها از پارچه بیکیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. پس اگر سلامتی خود و اعضای خانوادهتان برایتان اهمیت دارد، میتوانید این محصول ایدهآل را برای تمام سنین از کودک تا بزرگسال برای گوشه کنارهای خانهتان تهیه کنید و از لم دادن و خوابیدن به روی آن نهایت لذت را ببرید.

ضخامت این بین بگها مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچههای ضخیم و مقاوم، تحمل وزن بالایی نیز دارند و میتوانید بدون نگرانی درباره بروز مشکل و یا پاره شدن، از آنها استفاده کنید. همان گونه که قبلا نیز به وزن این محصول اشاره شد در این راستا باید گفت که وزن این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان آن را جا به جا نمود و در مقایسه با سایر مبلمان های موجود از وزن خیلی اندکی برخوردار است. زیرا به دلیل پرکردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبلها بسیار کم میباشد. وزن این مبل در مقایسه با مبل های دیگر قابل مقایسه نیست، زیرا به دلیل پر کردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبلها بسیار کم می باشد. مینینیم بر اساس تجربه، در زمینه انتخاب طرح پیشنهاد میکند که از مبلهای شنی با طرح شمعی و گلابی که تا به امروز پر فروشترین مدلهای این صندلیها هستند، انتخاب و خریداری نمایید. بارها تا کنون ذکر شد که در مواد و متریال مقاوم ساخته شده، که به راحتی میتواند هر وزنی را تحمل کند و طول عمر بالایی داشته باشد؛ ولی هر چیزی که طراحی و تولید میشود، اگر به صورت درست و با شرایط مطلوب از آنها نگهداری نشود، ممکن است زودتر از زمان موعود آسیب ببیند.

Art​ic le h​as ᠎be​en generat​ed  with the ᠎help of G᠎SA Conte nt G​en erat or Dem over᠎sion.

طراحی این محصول به گونهای بوده که یک نفر بزرگسال به صورت نشسته و درازکش میتواند بر روی آن استراحت کند. در مورد انتخاب یک یا دو نفره بودن بین بگ نیز باید بگوییم این یک مسئله کاملا سلیقهای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدلهای دو یا سه نفره دارید میتوانید این مدلها را انتخاب کنید، در غیر اینصورت استفاده از یک یا دو بین بگ تکنفره نیز انتخاب قابلقبولی خواهد بود. هر کدام از دلیل های دیگر شاید برای شما در طولانی مدت دردسر ساز باشد ، زیرا تولید کنندگان مجبور هستند برای ارزان تر شدن قیمت از متریال های بی کیفیت و درجه دو استفاده کننده تا قیمت نهایی را کاهش دهند و به همین خاطر طول عمر پایین و کیفیتی که از بین بگ اینتکس انتظار دارید را نمی بینید . در هنگام خرید مبل شنی یا بین بگ، لازم است به چند فاکتور بسیار مهم دقت کنید تا خرید خوب و رضایتبخشی انجام دهید.

آخرین مطالب