Hoge Olson به رقابتی گلف دوباره با کالن Duhamel به نفع خیریه

هرگز ترس و گلف است که در اینجا. حداقل آن را به عقب رقابتی برای یک روز و متخصصین محلی که تماس فارگو خانه نمی ت

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

هرگز ترس و گلف است که در اینجا.

حداقل آن را به عقب رقابتی برای یک روز و متخصصین محلی که تماس فارگو خانه نمی تواند شادتر بوده است. در این شرایط نمی نا امید یا با پاک کردن آسمان و نور و باد و درجه حرارت شدنی در 50s.

"من فقط گفت: من آن را به کار فقط به من بگویید و من آنجا خواهم بود برای کمک به" Hoge گفت.

Hoge تا به حال بازی یک PGA Tour رویداد پس از مسابقات قهرمانی بازیکنان در مارس کوتاه قطع شد و پس از یک دور. تور LPGA را اولسون تا به حال حتی یک دیگر اخراج نداشتن teed آن را پس از اتمام دوم در استرالیا در اواخر ماه ژانویه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Amy Olson gives direction to Josh Duhamel and Matt Cullen on Tuesday, May 12, during the Bell Bank 2020 Play It Forward Golf Challenge at the Fargo Country Club. David Samson / The Forum

امی اولسون جهت Josh Duhamel و مت کالن در سهشنبه, مه 12 در طول بل بانک 2020 آن را بازی رو به جلو گلف چالش در فارگو باشگاه کشور. دیوید سامسون / انجمن

"من همه در آن یک ماده از کشیدن آن لحاظ لجستیکی به خصوص با COVID و همه چیز را که قرار بود در" اولسون گفت.

کشیدن آن را یک ماده از نگه داشتن رویداد خیریه در پایین پایین. هیچ هواداران اجازه داده شد در این دوره اما از آن خواهد شد تلویزیونی به عنوان سه ساعت نشان می دهد از 6-9 بعد از ظهر روز سهشنبه, مارس 31. WDAY-تلویزیون تا به حال میکروفن بر روی هر بازیکن دوربین های متعدد و در هوا شخصیت در یک تولید خواهد شد که پخش گسترده دولت در ABC ایستگاه در سراسر داکوتای شمالی.

آن را زاییده افکار از فروم ارتباطات ناشر لایحه Marcil جونیور و WDAY مدیر کل جاش Rohrer با یک تماس تلفنی بین دو صحبت کردن در مورد آینده فیل مایکلسون در مقابل ببر جنگل بازی.

"من گفت: ما باید یک تام Hoge امی اولسون چیز" Marcil گفت. "این امر می تواند بزرگ برای جامعه و بیایید جمع آوری پول برای یک علت. آن را زنده رویداد ورزشی و همه ما نیاز به چیزی برای انجام به خارج."

طرفداران در فارگو باشگاه های کشور شد بلافاصله رد کرد به دلیل اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. Marcil به نام مایک Solberg رئیس جمهور و رئیس اجرایی در بل بانک بود که بلافاصله پذیرای مفهوم است. Solberg به نام اولسون و Hoge هر دو از آنها حمایت شده توسط بل و آن را بیش از یک ساعت و نیم بعد او پشت کردم به Marcil گفت: هر دو بازیکن شد.

چند روز بعد کالن و Duhamel پیوست و در این تیم است. کالن از مورهد فقط بازنشسته پس از 21 فصل NHL و یک عضو از سه جام استنلی تیم است. بازیگر Duhamel, از مینت, N. D. هرگز خجالتی در مورد ترویج خانه خود دولت است.

"این آمد و با هم راه سریع تر از ما فکر می کردیم" Marcil گفت.

موسسات خیریه خواهد بود که برنده بزرگ آن زمان این رویداد تلویزیونی در مه 31 با تشکر بل بانک است که مطابق به $100,000 در هدیه. هر بازیکن تا به حال علت: Olson برای زندگی جدید مرکز کالن برای شمال کشور, مواد غذایی, بانک Hoge برای خانواده مرکز خدمات و Duhamel برای داکوتای دختران و پسران در مرتع پرورش احشام. سابق گلف باز حرفه ای و افرا رودخانه سر حرفه ای دیو شولتز که بخشی از این تیم پخش و ترویج دشت بزرگ بانک مواد غذایی.

مردم می توانند با اهدای الان تا شب در برنامه تلویزیونی www.givingheartsday.org.

وجود دارد هیچ کمبود خوشخو بازی ماهرانه بین بازیکنان است. Duhamel, در اولین سه راهی, سوال کالن گرفتن یک مزیت 16 عکس بیش اولسون به دلیل نقص. او تکرار این فکر پس از کالن ثبت نام خالص مرغک در شماره 9.

"من مطمئن هستم که چگونه آن را با هم بکشید اما بل انجام چنین کار بزرگی بود و من هیجان زده جاش و من به تیم" اولسون گفت. "این یک رویداد بزرگ بود و یک ایده عالی است. مشکل این بود که من در تلاش بود برای ضربه midseason عکس با offseason دست به طوری که همیشه از روی حیله و تزویر. هر یک از ما رقابتی است و همه ما می خواست را به نفع خود اما از همه مهمتر, ما می خواستیم بازی به صورت خیریه و جمع آوری پول برای علل و ما انجام دادیم."

و آنها بازی گلف. یک رویداد زنده در یک روز خوب.

آن را به حال شده است چندی.

Matt Cullen hits from the sand on Tuesday, May 12, during the Bell Bank 2020 Play It Forward Golf Challenge at the Fargo Country Club. David Samson / The Forum

مت کالن بازدید از شن و ماسه در سهشنبه, مه 12 در طول بل بانک 2020 آن را بازی رو به جلو گلف چالش در فارگو باشگاه کشور. دیوید سامسون / انجمن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن